De berichten over het Coronavirus houden ons al geruime tijd alert. Nu de maatregelen tegen verspreiding van het Coronavius steeds verder worden aangescherpt, hebben we bij Ambrero onze manier van werken aangepast. Met dit bericht brengen we je op de hoogte welke maatregelen we nemen en wat dit betekent voor onze dienstverlening.
Hier vind je onze belangrijkste maatregelen tegen de verspreiding van Covid-19.
- Afspraken met leveranciers en klanten doen we zoveel mogelijk op afstand
- Aanwezigheid op congressen en evenementen vermijden we
- Het overgrote deel van onze mensen werkt thuis met flexibele werktijden om opvang van kinderen te kunnen regelen
- Collega’s op kantoor zitten verspreid in ons pand
- Intern overleg handelen we telefonisch en digitaal af
- Uiteraard volgen we de hygiënerichtlijnen van het RIVM
Impact op onze dienstverlening
We verwachten dat de maatregelen tegen verspreiding van het Coronavius nauwelijks impact heeft op onze dienstverlening. Wel vraagt het enige flexibiliteit. Omdat veel van onze mensen thuiswerken en de samenwerking met collega’s en klanten op afstand plaatsvindt. We hopen op je begrip als zaken anders lopen dan je van ons gewend bent.
Kennismaken met koffie
Wanneer je ons nog niet kent maar wel interesse hebt in onze dienstverlening, dan spreken we graag af voor een telefonische kennismaking. Een ontmoeting, onder het genot van een goede kop koffie, plannen we in wanneer de omstandigheden het toelaten.
Onbeantwoorde vragen?
Heb je na het lezen van dit bericht toch nog vragen? Over hoe we onze dienstverlening en service borgen? We zijn bereikbaar via 085 0197754 en beantwoorden ze graag. En verder; blijf gezond!