Hoe HKU inspeelt op veranderingen in het hoger onderwijs
Al 116 keer aangevraagdHet uitbreken van het coronavirus vraagt veel aanpassingsvermogen. Zo ook van leerlingen, vakdocenten en bestuurders van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU). Want met een reductie van 75% in capaciteit van de studentenwerkplaatsen hebben ze een probleem. Hoe speelt HKU in op de veranderende omstandigheden en met welk resultaat? Lees het in onze casestudy.
Reserveringsap; anticiperen op het nieuwe normaal
In 7 stappen laten we zien hoe HKU innoveert en wat de toepassing is binnen jouw organisatie. Na het lezen van deze casestudy weet je onder andere:
1 Welk probleem wil Hogeschool van Kunsten Utrecht oplossen
2 Waarom HKU kiest voor het laten ontwikkelen van een reserveringsapp
3 Welke resultaten ze hiermee behalen
Wat mij betreft gebruiken alle hogescholen onze online reserveringsapp maar dat is natuurlijk aan hen!
Teije ter Maat,
projectleider HKU
Vond je dit interessant? Ontdek meer!
In ons blog hebben we allerlei interessante artikelen over software innovatie, development, design en Ambrero. Check ook deze artikelen:
Direct antwoord op je vraag?
085 019 7283
100% van onze klanten beveelt ons
aan bij andere organisaties
Bron: Feedback Company
Bereik ons nu!
Ambrero heeft ons als organisatie overduidelijk
een Beter leven bezorgd, need I say more?
Susanne Maassen, manager bij Stichting Beter Leven
keurmerk na de implementatie van hun klantenportaal